حامیان شهریاری دکتر جلیلی

حامیان شهریاری دکتر جلیلی

اسلام ناب محمدی و حیات طیبه
«عدالت در سایه پیشرفت»
«پیشرفت در سایه مقاومت»
« مقاومت رمز پیشرفت »
الیس الصبح بقریب

ستاد مردمی دکتر جلیلی در شهریار:

شهریار- خیابان ولیعصر خیابان انقلاب قبل از امامزاده اسماعیل

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

چه‌کسانی پشت جعل خبر علیه جلیلی هستند؟

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۵ ب.ظ
در حالی که بعد از سومین مناظره رشد آرای سعید جلیلی بسیاری از کاندیداها را نگران کرده است، در روزهای اخیر شایعه‌ای از سوی رسانه‌های رقیب منتشر شده است که او با کاندیدای مطلوب آنان ائتلاف کرده است و قصد کناره‌گیری به نفع او را دارد. این خط خبری از سوی رسانه‌های وابسته به جریان هاشمی رفسنجانی هم به شدت دنبال شده است که علاوه بر خط تخریب، خط خبری ائتلاف و انصراف را هم برجسته می‌کنند.

روزنامه شرق

به گزارش تریبون مستضعفین، در حالی که بعد از سومین مناظره رشد آرای سعید جلیلی بسیاری از کاندیداها را نگران کرده است، در روزهای اخیر شایعه‌ای از سوی رسانه‌های رقیب منتشر شده است که او با کاندیدای مطلوب آنان ائتلاف کرده است و قصد کناره‌گیری به نفع او را دارد.

این خط خبری از سوی رسانه‌های وابسته به جریان هاشمی رفسنجانی هم به شدت دنبال شده است که علاوه بر خط تخریب، خط خبری ائتلاف و انصراف را هم برجسته می‌کنند.

نکته دیگر هم اینکه تلاش ائتلاف ۲+۱ برای عدم کناره‌گیری حداد عادل هم در محل خود جالب است. چرا که می‌توانند از سرازیر شدن بخشی از آرای حزب‌الهی‌ها به سبد رای جلیلی جلوگیری کنند و با طرح ادبیات انقلابی او، کاندیدای انقلابی نامیده شود.

صراط نیوز

سایت الف نیز که این روزها به دلیل نزدیک شدن به قالیباف سعی در تخریب دکتر جلیلی دارد، گوی سبقت را از همه ربوده است و بی‌پروا توهین می‌کند و با تعابیری همچون «جلیلی به دنبال غنیمت!»، «جلیلی ناکارآمدترین گزینه!»، «جلیلی و سرمایه داری مذهبی!»، «جلیلی بی برنامه با پوسترهای رنگی آنچنانی !» از جلیلی یاد می‌کند. (گزیده‌ای از این توهین‌ها و تخریب‌ها را اینجا بخوانید)

هم‌نوایی از آن سوی آب با این سوی آب

همزمان نیز خط تخریب جلیلی از سوی معاندین و ضدانقلاب همچنان پررنگ است تا جلیلی‌هراسی را به عنوان یک راهبرد اساسی خود در انتخابات پیگیری کنند.

مسعود بهنود، روزنامه‌نگار فراری و کارشناس شبکه ضد انقلاب بی بی سی فارسی در صفحه فیس بوک خود نوشت: بنده مصمم هستم در انتخابات شرکت کنم و با رای خود مانع از آن شوم که سعید جلیلی رئیس جمهور شود.

وی نوشت: «همه استدلال‌های مخالفان شرکت در انتخابات را خواندم، به زعم قبول هم خواندم که مبادا در تصمیم برای رای دادن گرفتار عادت شده باشم. عادتی که قبح عمل را از برابر چشم دور کند. اما در عالم واقع هیچ استدلال تازه‌ای که آدمی را از رفتن به سوی صندوق رای بازدارد نخواندم جز‌‌ همان که سی‌وچند سال است تکرار می‌شود: شرکت در انتخابات مشروعیت دادن به نظام است.»

کارشناس شبکه بی بی سی البته علت حضور خود را اینگونه بیان می کند: «با این ملاحظه مصمم شدم که باز هم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم. و اگر برای کسی مهم باشد که بداند چرا چنین تصمیمی دارم، جواب مشخص و معلوم است اما به یکی از زوایایش اشاره می‌کنم. من باید با رای خود، به سهم خود و به اندازه خود، مانع از آن شوم که آقای جلیلی رییس جمهور شود.»

اظهارات صریح بهنود برای حضور در انتخابات به منظور رای دادن به رقیب جلیلی، تنها چند روز پس از یادداشت علیرضا نوری زاده دیگر ضدانقلاب فراری، منتشر شده است. نوری زاده اخیرا در یادداشتی برای روزنامه “کیهان لندن ” از هم مسلکان و مخاطبان خود خواسته است که با توجه به اثبات ناکارآمد بودن دعوت به تحریم انتخابات، از فرصت رقابت های انتخاباتی در ایران برای دامن زدن به اختلافات داخلی و در نهایت به آشوب کشیدن کشور بهره برداری کنند و نگذارند سعید جلیلی رئیس جمهور شود.

 در یادداشت نوری زاده آمده است: مسند نشینی سعید جلیلی فاجعه‌ای است که نه فقط آثارش نصیب ما، که نصیب نسل های آینده خواهد شد… آیا باید دست روی دست گذاشت و نظاره کرد تا سعید خان بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند؟ آیا از دست ما کاری برمی‌آید…؟

به گمان من، مهم این نیست که چه کسی تدارکاتچی بعدی خواهد بود و سعید جلیلی را شکست خواهد داد، مهم این است که سعید جلیلی انتخاب نشود… چنین است که تک تک ما وظیفه داریم به عنوان “چه باید کرد؟” مانع از فاجعه ای در ابعاد بزرگ شویم.

این در حالی است که تلویزیون صدای آمریکا نیز در برنامه افق با موضوع بررسی انتخابات ریاست جمهوری ایران، سعید جلیلی را نماینده طیف تندروهای حامی نظام لقب داد و جالب آنکه سعی کرد چهره برخی از کاندیداهای رقیب جلیلی را که در گذشته به تخریب آنان نیز می پرداخت ، به زعم خود تطهیر کند و اینگونه به مخاطبان خود القا کند که برای رای نیاوردن سعید جلیلی به سمت دیگر کاندیداها متمایل شوند.

نه ائتلاف و نه انصراف

به هر حال علی رغم خوشحال شدن برخی مخالفان، دکتر جلیلی تأکید دارد تا همان‌گونه که تا کنون در برابر ائتلاف‌های شب انتخاباتی ایستاده است، همچنان بایستد.

علی باقری امروز خبر کناره‌گیری یا ائتلاف را تکذیب کرد و گفت: «پس از انجام مناظره‌ها و استقبال از مواضع انقلابی ایشان شاهد موج گسترده استقبال‌های مردمی در سفرهای استانی وی هستیم. برنامه‌های جلیلی به قوت تا پایان مهلت تبلیغات ادامه خواهد داشت.»

دکتر جلیلی نیز روز گذشته ائتلاف را منتفی دانست و گفت: «کسانی که تا این مرحله آمده اند بر مبنای احساس تکلیفی آمده اند و تشخیصشان این است که بهتر می توانند خدمت کنند و راهگشا باشند . بنابراین چون نگاه تکلیفی است احتمال ائتلاف منتفی است.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی