حامیان شهریاری دکتر جلیلی

حامیان شهریاری دکتر جلیلی

اسلام ناب محمدی و حیات طیبه
«عدالت در سایه پیشرفت»
«پیشرفت در سایه مقاومت»
« مقاومت رمز پیشرفت »
الیس الصبح بقریب

ستاد مردمی دکتر جلیلی در شهریار:

شهریار- خیابان ولیعصر خیابان انقلاب قبل از امامزاده اسماعیل

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


نکات انتخاباتی رهبر انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگاران صداوسیما پس از شرکت در انتخابات:

1) انشاءالله امروز ملّت ایران نشان خواهند داد که به معناى حقیقى کلمه، حماسه به وجود خواهند آورد.

2) توقّع بندهى حقیر از ملّت عزیزمان این است که همه شرکت کنند؛ و توصیه میکنم که زود حضور پیدا کنند، تأخیر نیندازند

- فى التّأخیر افات - یعنى همین اوّل صبح، در نیمهى اوّل روز، نگذارند دیروقت بشود.

3) من به 31 نفر براى شوراى شهر رأى دادم. البتّه بعضى از این حضرات را از نزدیک مىشناختم، بعضى را هم نمىشناختم، لکن اعتماد کردم به همین فهرستهایى که پیشنهاد میکنند و میدهند؛ یکى از آنها را ما گرفتیم و به اعتماد آنها، بقیّهى کسانى را که نمىشناختیم نامشان را نوشتیم.

5) براى ریاست جمهورى هم در بین این حضراتى که هستند، یک نفر را به نظرم رسید و انتخاب کردم. به کسى هم نگفتم تا الان؛ حتّى کسانِ نزدیک من - خانوادهى من، فرزندان من - مطّلع نیستند که من به چه کسى رأى دادم. وظیفهى مردم است که تحقیق کنند؛ لابد تا حالا تحقیق کردهاند و انتخاب کردهاند کسى را که میخواهند به او رأى بدهند.

6) به این حضرات محترمى که مسئولان صندوقها و مسئولان بازشمارى و قرائت آراء و اینها هستند، یک توصیه به این عزیزان دارم و آن این است که بدانند رأى مردم امانتى است دست آنها و حقّالنّاس است؛ یعنى حفظ امانت در این مسئله، حقّالنّاس است. همانطور که میدانید حقّالنّاس را انسان بیشتر بایستى رعایت کند و خروج از عهدهى حقّالنّاس سختتر است از خروج از عهدهى حقّالله. لذا است که خیلى باید در این زمینه توجّه کنند.

7) ملّت عزیز ما هم با شوق و انگیزه وارد بشوند؛ بدانند که سرنوشت کشور دست آنها است، و سعادت این ملّت بستگى دارد به انتخاب آنها؛ هم به اینکه فرد شایسته را انتخاب کنند، هم به اینکه اصلاً وارد مرحلهى انتخاب بشوند؛ خود این ورود در مرحلهى انتخاب، تأثیر دارد در سعادت کشور.

8) مخالفین ملّت ایران و دشمنان ملّت ایران سعى میکنند - از مدّتى پیش - کارى کنند که مردم یا مأیوس بشوند یا بدبین بشوند یا تنبلى کنند یا اهمّیّت ندهند، لذا پاى صندوقها نیایند. دیگر حالا کارِ این «کارشکنى» از مطبوعات و رسانهها و خبرگزارىها گذشته، به خود سیاستمداران جبههى دشمن ملّت ایران رسیده؛ آنها هم حتّى دخالت میکنند. شخصیّتهاى معروف سیاسى غربى، آنهایى که وابستهى به جبههى دشمنند، مىبینید که علیه حضور مردم فعّالیّت میکنند.

9) اخیراً شنیدم که از شوراى امنیّت ملّى آمریکا کسى گفته که ما این انتخابات ایران را قبول نداریم. خب به درک که قبول ندارید! اگر قرار بود ملّت ایران منتظر بماند که شما چه چیزى را قبول دارید و چه چیزى را میل دارید، آنطور عمل بکند، که کلاهش پسِ معرکه بود.


منبع: http://farsi.khamenei.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی