حامیان شهریاری دکتر جلیلی

حامیان شهریاری دکتر جلیلی

اسلام ناب محمدی و حیات طیبه
«عدالت در سایه پیشرفت»
«پیشرفت در سایه مقاومت»
« مقاومت رمز پیشرفت »
الیس الصبح بقریب

ستاد مردمی دکتر جلیلی در شهریار:

شهریار- خیابان ولیعصر خیابان انقلاب قبل از امامزاده اسماعیل

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۵۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

دکترسعید جلیلی شنبه شب با حضور در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود به سخنرانی پرداخته و از تلاش های آنها تشکر کرد.  

به گزارش رجانیوز ، شنبه شب پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از حامیان دکتر جلیلی در ستاد انتخاباتی وی حاضر شدند تا دکتر جلیلی اولین سخنرانی خود پس از پایان انتخابات را در جمع آنها مطرح کند. 

جلیلی با قرائت آیه مبارکه "ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة الا تخافوا و لا تحزنوا" سخنان خود را آغاز کرد و گفت:
این آیه ای بود که بر این مبنا ما کارمان را با شما شروع کردیم. این که ربوبیت الهی را مبنای کارمان قرار دهیم و استقامت کنیم ‏و نگران و ناراحت نباشیم. و این موضوع مبنای کار ما بود. بر این مبنا کار خود را شروع کردیم و ما کاری را که شروع کردیم برهمین با قوت ادامه خواهیم داد.‏
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۸

در پی حماسه‌ی با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22951/C/13920326_0122951.jpg


رهبر انقلاب اسلامی در این پیام ۶ نکته را خطاب به ملت و رئیس‌جمهور منتخب تشریح کردند. متن کامل پیام را از این لینک و اینفوگرافیک آن را از اینجا تماشا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۳
در پی حماسه‌ی با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.



متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
صحنه حماسی و پُرشور انتخابات در روز جمعه‌ی ۲۴ خرداد، آزمون خیره‌کننده‌ی دیگری بود که چهره‌ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده‌ی سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق‌های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.
حماسه‌ی حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه‌ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.
ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره‌دستی هرچه تمام‌تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده پُرتلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.
پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه‌ی سپاس بر زمین می‌سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی الله الاعظم روحی‌فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض میکنم:

۱- اکنون که حماسه‌ی سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه‌ی بیست و چهارم خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته‌های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته‌ی خود را به  دست آورند. هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ ی امنیت کشور و خنثی‌کننده‌‌ی ترفندهای دشمنان است.

۲- رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌‌ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.

۳- اکنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت کار و اقدام است. رئیس‌جمهور منتخب، تا روز پذیرش رسمی مسئولیت، دارای فرصت ارزشمندی است که شایسته است بیشترین بهره از آن برده شود و کارهائی که شروع مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، بدان نیازمند است، بی درنگ آغاز گردد.

۴- تحقق حماسه‌‌ی انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش دیگر نامزدهای ریاست جمهوری امکان‌پذیر نبود. لازم میدانم از همه شخصیت‌های محترمی که پای در این میدان نهاده و با تلاش خستگی‌ناپذیر خود، صحنه‌ی مسابقه ئی شورانگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و آنان را باز هم به نقش‌آفرینی در عرصه‌های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانم.

۵. و نیز لازم میدانم از همه‌ی آحاد ملت که این بار نیز حادثه‌ای ماندگار خلق کردند، بویژه از حضرات مراجع معظّم و علمای اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی که در ترغیب به مشارکت، نقش‌های ارزنده ایفا کردند، و نیز از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بویژه وزارت کشور و شورای محترم نگهبان که زحمات طاقت‌فرسای این هفته‌های پُرکار را صبورانه تحمل کردند و با امانت کامل، این بار سنگین را به سرمنزل رساندند، و نیز از مأموران پُرتلاشی که امنیت این پدیده‌ی حساس را در کشوری با این وسعت، تا اقصی‌نقاط آن تضمین کردند و همچنین از همه‌ی دستگاههای همکار آنان، صمیمانه تشکر کنم و اجر وافر الهی را برای آنان مسألت نمایم.

۶. لازم میدانم به شکل ویژه از رسانه‌ی ملی و دست‌اندرکاران محترم آن که شور انتخابات را رهین تلاش هنرمندانه و مبتکرانه‌ی خود ساختند و راوی صادق و صریح گرایش‌ها و اندیشه‌ها و هدفهای نامزدان ریاست جمهوری شدند و چگونگی دست بدست شدن قدرت در نظام جمهوری اسلامی را به شکل آشکار در برابر چشم جهانیان گذاشتند، تشکری بسزا و بلیغ کرده، اجر و توفیق آنان را از خداوند مسألت نمایم.

در پایان بار دیگر با خشوع و ابتهال، نعمت‌های بزرگ الهی را سپاس گفته و با تکریم یاد امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران عالی مقام، آینده‌ئی هرچه بهتر را برای این کشور و این ملت آرزو و مسألت میکنم.
والسّلام علیکم و رحمه الله
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۹
به گزارش رجانیوز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در تحلیل نتیجه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت:
«آقای روحانی در طبقه‌بندی رایج سیاسی یک راست سنتی محسوب می‌شود و جزء بدنۀ عام اصول گرایی قرار دارند- به حدی که اصلاح‌طلبان حاضر نشدند به طور جدی پای کار ایشان بیایند- نمی‌توان این انتخابات را رأی نیاوردن اصولگرایان به معنای عام کلمه تلقی کرد. به هرحال ایشان عضو جامعۀ روحانیت مبارز بودند.... واقع مطلب این است که کسی در این دوره رای بیشتری آورد که توانست بیشترین تقابل را با دولت ایجاد کند و این ثمرۀ برخی اشکالات دولت فعلی بود. موجی از نارضایتی از عملکرد اقتصادی دولت مردم را به سمت نقطۀ مقابل دولت فرستاد. حمایت آقای هاشمی از ایشان هم به عنوان نقطۀ مقابل دولت در رای آوری ایشان بسیار موثر بود»


نیروهای انقلابی مطمئن باشند که حتماً حکمتی در کار است و مصالح عالیه را خدا می‌داند و بس. ما به نتیجۀ انتخابات راضی هستیم و اگر وظیفۀ خود را در انتخابات انجام داده‌ایم باید خیالمان از نتیجه راحت باشد... الان برای ما این مهم است که ببینیم وظیفۀ بعدی ما چیست. برای ما فقط باید انجام وظیفه مهم باشد و بس. من یقین دارم خدا دلگرفتگی نیروهای انقلابی را جبران خواهد کرد.

مصاحبه کامل در سایت رجا نیوز
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۸


نکات انتخاباتی رهبر انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگاران صداوسیما پس از شرکت در انتخابات:

1) انشاءالله امروز ملّت ایران نشان خواهند داد که به معناى حقیقى کلمه، حماسه به وجود خواهند آورد.

2) توقّع بندهى حقیر از ملّت عزیزمان این است که همه شرکت کنند؛ و توصیه میکنم که زود حضور پیدا کنند، تأخیر نیندازند

- فى التّأخیر افات - یعنى همین اوّل صبح، در نیمهى اوّل روز، نگذارند دیروقت بشود.

3) من به 31 نفر براى شوراى شهر رأى دادم. البتّه بعضى از این حضرات را از نزدیک مىشناختم، بعضى را هم نمىشناختم، لکن اعتماد کردم به همین فهرستهایى که پیشنهاد میکنند و میدهند؛ یکى از آنها را ما گرفتیم و به اعتماد آنها، بقیّهى کسانى را که نمىشناختیم نامشان را نوشتیم.

5) براى ریاست جمهورى هم در بین این حضراتى که هستند، یک نفر را به نظرم رسید و انتخاب کردم. به کسى هم نگفتم تا الان؛ حتّى کسانِ نزدیک من - خانوادهى من، فرزندان من - مطّلع نیستند که من به چه کسى رأى دادم. وظیفهى مردم است که تحقیق کنند؛ لابد تا حالا تحقیق کردهاند و انتخاب کردهاند کسى را که میخواهند به او رأى بدهند.

6) به این حضرات محترمى که مسئولان صندوقها و مسئولان بازشمارى و قرائت آراء و اینها هستند، یک توصیه به این عزیزان دارم و آن این است که بدانند رأى مردم امانتى است دست آنها و حقّالنّاس است؛ یعنى حفظ امانت در این مسئله، حقّالنّاس است. همانطور که میدانید حقّالنّاس را انسان بیشتر بایستى رعایت کند و خروج از عهدهى حقّالنّاس سختتر است از خروج از عهدهى حقّالله. لذا است که خیلى باید در این زمینه توجّه کنند.

7) ملّت عزیز ما هم با شوق و انگیزه وارد بشوند؛ بدانند که سرنوشت کشور دست آنها است، و سعادت این ملّت بستگى دارد به انتخاب آنها؛ هم به اینکه فرد شایسته را انتخاب کنند، هم به اینکه اصلاً وارد مرحلهى انتخاب بشوند؛ خود این ورود در مرحلهى انتخاب، تأثیر دارد در سعادت کشور.

8) مخالفین ملّت ایران و دشمنان ملّت ایران سعى میکنند - از مدّتى پیش - کارى کنند که مردم یا مأیوس بشوند یا بدبین بشوند یا تنبلى کنند یا اهمّیّت ندهند، لذا پاى صندوقها نیایند. دیگر حالا کارِ این «کارشکنى» از مطبوعات و رسانهها و خبرگزارىها گذشته، به خود سیاستمداران جبههى دشمن ملّت ایران رسیده؛ آنها هم حتّى دخالت میکنند. شخصیّتهاى معروف سیاسى غربى، آنهایى که وابستهى به جبههى دشمنند، مىبینید که علیه حضور مردم فعّالیّت میکنند.

9) اخیراً شنیدم که از شوراى امنیّت ملّى آمریکا کسى گفته که ما این انتخابات ایران را قبول نداریم. خب به درک که قبول ندارید! اگر قرار بود ملّت ایران منتظر بماند که شما چه چیزى را قبول دارید و چه چیزى را میل دارید، آنطور عمل بکند، که کلاهش پسِ معرکه بود.


منبع: http://farsi.khamenei.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۸

چه شیرین بود امروز صبح ساعت حدوداً 8:30 بعد از دعای ندبه در اول وقت

به دکتر سعید جلیلی رأی دادم و این اولین رأی ریاست جمهوری ام بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۱

کدام نامزد با شاخص‌های رهبر انقلاب تطابق دارد؟

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری محصول چندرسانه‌ای «انتخاب اصلح، تکلیف الهی» را در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات ۹۲ منتشر کرد. این محصول به کاربران کمک می‌کند تا نامزدهای حاضر در رقابت انتخابات را با معیارهای مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی بسنجند. برای دریافت این محصول و همچین راهنمای استفاده از این برنامه اینجا را کلیک کنید.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22914/smpf.jpg
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۲

استاد حسن عباسی  رئیس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی اعلام کرد.

به گزارش رجانیوز، عباسی که از سالهای گذشته با تشکیل کلاس‌های مختلف در زمینه علوم استراتژیک، یکی از اساتید محبوب و پر طرفدار در میان دانشجویان محسوب می شود، طی روزهای گذشته در پاسخ به سوالات متعدد شاگردانش مبنی بر اینکه کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات چه کسی است؛ دکتر سعید جلیلی را معرفی کرده است.

این در حالی است که پیش از این نیز بسیاری از علما، نخبگان، طلاب،‌ دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه حمایت قاطع و صریح خود را از دکتر سعید جلیلی در انتخابات پیش رو اعلام کردند که این میزان از اجماع نخبگان بر یک کاندیدا، در تاریخ انتخابات‌های ریاست جمهوری بعد از انقلاب، کم نظیر است.

از جمله این افراد می توان به اسامی ذیل اشاره کرد:

۱- آیت الله مصباح یزدی
۲- آیت الله رجبی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)
۳– آیت الله موسوی جزایری(عضو مجلس خبرگان رهبری)
۴- آیت الله علم الهدی

۵ –آیت الله کعبی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم )
۶- آیت الله زابلی
۷- آیت الله خزعلی(عضو مجلس خبرگان رهبری)
۸- آیت الله فیاضی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)
۹- حجت الاسلام و المسلمین میرباقری(رئیس دفتر فرهنگستان علوم اسلامی‌قم)
۱۰- حجت الاسلام و المسلمین حاجتی(مدیر حوزه علمیه خوزستان)
۱۱- استاد اصغر طاهرزاده(استاد حوزه و دانشگاه)
۱۲-حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی(عضو هیئت علمی‌موسسه امام خمینی(ره))
۱۳- دکتر محمد سلیمانی(وزیر سابق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)
۱۴-حجت الاسلام و المسلمین نبویان(استاد حوزه و دانشگاه)
۱۵- پرفسور مسعود درخشان(استاد دانشگاه امام صادق(ع) در رشته اقتصاد)
۱۶- دکتر پرویز داوودی(معاون اول دولت نهم و استاد دانشگاه در رشته اقتصاد)
۱۷- حجت الاسلام والمسلمین پناهیان(استاد خوزه و دانشگاه)
۱۸- حجت الاسلام دکتر خسروپناه (رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه)
۱۹- حجت الاسلام والمسلمین مومنی(خطیب توانمند و استاد حوزه‌های علیمه)
۲۰- حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی(استاد حوزه و دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی)
۲۱- دکتر باقری لنکرانی(وزیر سابق بهداشت و عضو ارشد جبهه پایداری)
۲۲- حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)
۲۳- حجت الاسلام و المسلمین حسینیان(رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی)
۲۴-دکتر محمد‌هادی همایونی(استاد دانشگاه و دکترای ارتباطات )
۲۵- دکتر سعید زیباکلام(عضو هیأت علمی‌گروه فلسفهٔ دانشگاه تهران)
۲۶- دکتر رضا روستا آزاد(رئیس دانشگاه صنعتی شریف)
۲۷- دکتر محمد‌هادی زاهدی وفا
۲۸- دکتر رضائیان(پدر علم مدیریت در ایران)
۲۹- حجت الاسلام و المسلمین عالی(خطیب توانمند و استاد حوزه علمیه)
۳۰- حجت الاسلام و المسلمین سقای بی ریا (معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی(ره)
۳۱- دکتر جواد کریمی‌قدوسی(عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی)
۳۲- رحیم احمدی روشن (پدر شهید مصطفی احمدی روشن)
۳۳- دکتر علی اصغر زارعی( نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی)
۳۴- یوسفعلی میرشکاک(نویسنده و شاعر انقلاب)
۳۵- مهندس پرویز فتاح(وزیر سابق نیرو)
۳۶- دکتر مسعود میرکاظمی(استاد دانشگاه و وزیر سابق نفت)
۳۷- حجت الاسلام دکتر بهداروند(نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس)
۳۸-علیرضا قزوه(شاعر انقلاب)
۳۹-نادر طالب زاده(نویسنده و کارگردان)
۴۰- فرج الله سلحشور(نویسنده و کارگردان)
۴۱- مهندس سعید قاسمی(فعال فرهنگی و استاد دانشگاه)
۴۲- گل علی بابایی(نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس)
۴۳- حجت الاسلام سید مرتضی حسینی(نمایند مجلس)
۴۴- دکتر مهدی کوچک زاده (استاد دانشگاه و نماینده مجلس)
۴۵- دکتر ابراهیم رزاقی(استاد دانشگاه در رشته اقتصاد)
۴۶- دکتر زهره طبیب زاده(نماینده مجلس)
۴۷- دکتر فروغ نیلچی زاده(مدرس حوزه و دانشگاه و پژوهشگر خانواده)
۴۸- دکتر فاطمه آلیا (نماینده مجلس)
۴۹- مهندس حسن حمیدزاده(مدرس دانشگاه)
۵۰- حمید داوود آبادی(نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس)
۵۱- حجت الاسلام پژمان فر(رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی)
۵۲- شهریار زرشناس(پژوهشگر واستاد غرب شناسی)
۵۳- دکتر ابراهیم فیاض
۵۴- دکتر علی باقری(دکتری اقتصاد از دانشگاه امام صادق(ع) و معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی)
۵۵- حاج مهدی سلحشور(مسئول کارگروه هیات مذهبی کشور)
۵۶- دکتر حسن دانایی فرد(عضو شورای پژوهشی مرکز مطالعات مدیریت)
۵۷-  دکتر سید قاسم الهاشمی(عضو برجسته جمعیت الوفاق بحرین)
۵۸- بیژن نوباوه وطن(نماینده مجلس)
۵۹- دکتر حسینعلی شهریاری(رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس)
۶۰- دکتر فؤاد ایزدی(عضو هیئت علمی‌دانشکده مطالعات جهان)
۶۱- دکتر محمد علی رامین
۶۲- دکتر امیر حسین قاضی زاده(نماینده مجلس)
۶۳- دکتر حسین کچوئیان(عضو هیئت علمی‌دانشگاه تهران)
۶۴- مهندس عباس سلیمی‌نمین(مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران)
۶۵- حجت الاسلام و المسلمین رهدار(استاد حوزه و دانشگاه)
۶۶- مهندس سید مهدی‌هاشمی(نماینده مجلس)
۶۷- سید ناصر حسینی(نویسنده دفاع مقدس)
۶۸- مهندس محمد رضا اسکندری(وزیر سابق جهاد کشاورزی)
۶۹- ابولقاسم جراره (نماینده مجلس)
۷۰- مهدی محمدی(کارشناس مسائل بین الملل)
۷۱- دکتر وحید یامین پور(استاد دانشگاه و کارشناس رسانه)
۷۲- علی محمد مودب(شاعر انقلاب)
۷۳- lستاد محمد شجاعی ( مدیر موسسه منتظران منجی عج)

منبع: رجانیوز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۱

تا کنون 2117 وبلاگ از سراسر کشور برای حمایت از دکتر جلیلی مطلب می نویسند.

همچنین در مدت کمتر از 40 روز سایت حیات طیبه در الکسا دارای رتبه 150 می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۵

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر برپایی زودهنگام جشن پیروزی در انتخابات، گفت: کاندیداها توجه داشته باشند که مطابق قانون، اعلام نتیجه انتخابات با وزارت کشور است و هیچ مرجع و فردی  حق ندارد تا زمان قانونی اعلام نتایج، برای پیروزی خود که اساساً هیچ کسی از آن خبر ندارد خود را از پیش برنده بداند و وعده برپایی جشن بدهد.


خبرگزاری فارس: کاندیداها حق ندارند خود را از پیش برنده دانسته و وعده برپایی جشن بدهند


معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با تذکر جدی به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر پرهیز از اعلام نتیجه حدسی و گمانه زنی و ادعای پیروزی پیش از موعد اعلام قانونی نتایج انتخابات افزود: این گونه اظهارات کاملاً فاقد اعتبار است و کاندیداها از آن بپرهیزند. 

کدخدایی همچنین از رسانه‌ها خواست از گمانه زنی‌ در خصوص نتایج انتخابات بپرهیزند و اجازه دهند وزارت کشور در فضای آرام نتیجه انتخابات را اعلام کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۸